Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Szkoła Podstawowa w Starym Chwalimiu

Stary Chwalim 39, 78-460 Barwice

Przejdź do treści

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności 

Szkoła Podstawowa w Starym Chwalimiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://spstarychwalim.edupage.org/ . 

Data publikacji strony internetowej: 1 września 2012 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 1 września 2021 r. 

Stan dostępności cyfrowej 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej. 

Niedostępne treści 

Niezgodność z załącznikiem 

Justowanie tekstu. Większość artykułów na stronie została wyjustowana, np. Strona główna/ Aktualności/ Artykuły publikowane na stronie. Poprawa dostępności artykułów w zakładce jest realizowana na bieżąco. Błąd ten nie wpływa na treść przekazu. 

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja 

  • Data sporządzenia deklaracji: 27 lutego 2023 r. 

  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11 marca 2025 r. 

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE. 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe 

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Doroty Szymańskiej — e-mail koordynator@dostepnosci.pl lub telefonicznie +48 795 939 808. 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. 

Zgłaszając takie żądanie podaj: 

  • swoje imię i nazwisko, 

  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail), 

  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść, 

  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy. 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. 

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. 

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl. 

Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl. 

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. 

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności. 

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu: 

  • Dyrektor Szkoły Podstawowej, 

  • Adres: Stary Chwalim 39, 78-460 Barwice, 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie. 

Pozostałe informacje 

Dostępność architektoniczna 

Adres siedziby – Szkoła Podstawowa w Chwalimiu, Chwalim 39,78-460 Barwice. 

Parking: przed budynkiem znajduje się parking ogólnodostępny, na którym jest wyznaczone 1 miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością. 

Wejście do budynku: do wejścia głównego jest jeden stopień oraz oznaczony próg w drzwiach wejściowych. Podjazd dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy wejściu na salę gimnastyczną. Podjazd wyposażono w poręcze. 

Sekretariat: znajdują się na parterze budynku. 

Dostępność komunikacyjna budynku: budynek szkoły jest piętrowy. W budynku nie ma windy, poszczególne kondygnacje połączone są schodami. Ciągi komunikacyjne są szerokie. 

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku nie ma toalety dostosowanej dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. 

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. 

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: koordynator@dostepnosci.pl. 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna 

Podmiot nie posiada informacji w języku Braille’a. 

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. 

W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego. 

Aplikacje mobilne 

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych. 

 

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 68
Utworzono dnia: 02.01.2025
Dokument wprowadził:
Agnieszka Grzeszczyk
Dokument opublikował:
Agnieszka Grzeszczyk
Dokument wytworzył:
Agnieszka Grzeszczyk
Wytworzono:
05.01.2025 r.
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa w Starym Chwalimiu

Historia publikacji

  • 03.04.2025 08:03, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 30.03.2025 20:00, Administrator
    Dodanie załącznika: Raport o stanie zapewnienia dostępności.pdf
  • 30.03.2025 20:00, Administrator
    Usunięcie załącznika: Raport_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci_podmiotu_publicznego_(PDF__107KB).pdf